هر شرکتی که اقدام به طراحی سایت میکند، میتواند ادعا کند که بهترین است، اما معیار اول برای بهترین بودن، اعتماد مشتریان بزرگی است که به همین سادگی طراحی سایتشان را به مجموعه ای نمی سپارند. داشتن نمونه کار های متعدد کوچک و بزرگ یک مجموعه، نشان دهنده قدرت سیستم طراحی و خلاقیت بالای تیم آن است.

با تغییرات وسیع بازاریابی در طول سالها، سایت های اینترنتی و نرم افزارهای موبایل به قدری در میان مردم و بخصوص جوانان جا باز کرده اند که هرکسی در فکر راه اندازی یک سایت یا تجارت در فضای اینترنت می باشد. معیارهای انتخاب شرکت طراحی سایت در کرج وابسته به کاربرد سایت مورد نظر شما و همچنی بودجه ای که در نظر دارید متفاوت خواهد بود در نتیجه همواره نمیتوان یک گزینه را به همه پیشنهاد کرد.

این چند نکته متمایز کننده را داشته باشد

واکنش گرا :بهینه سازی سایت برای تلفن های همراه هم تجربه کاربری و هم رتبه سئو شما را بهبود می بخشد. امروز هیچ بهانه ای برای طراحی سایتی که برای صفحات موبایل ریسپانسیو نباشد، وجود ندارد. علاوه بر این، طراحی واکنش گرا (ریسپانسیو) یکی از مهم ترین اصول سئو سایت برای موتور جستجوگر گوگل شمرده میشود. پس اگر میخواهید رشد سایت خود را در رتبه بندی گوگل سریعتر مشاهده کنید، با شرکتی قرارداد ببندید که طراحی واکنش گرایی به شما ارائه دهد.

متخصص : دومین موردی که باید در نظر بگیریم پایه و اساس و بنیاد یه شرکته که برای شرکتهای طراحی سایت در کرج این پایه و اساس در نیروی متخصص و حرفه ایه. این نیروی متعهد باید توانایی انواع طراحی ها برای سایت رو داشته باشن و راه های گسترش کسب و کار و تجارت مشتری رو در نظر بگیرن و در این زمینه راه کارهای نو و مفیدی ارائه بدن.

تعامل : تغییرات همیشگی وب سایت ها و تکنولوژی ها همه چیز را حتی برای ما که با وب سایت نفس می کشیم و زندگی می کنیم، دشوار و چالش برانگیز کرده است. بنابراین مهم است که بدانید که شرکت مورد نظر شما درمورد چه چیزی صحبت می کند و در حال انجام چه کاری است.

هنگامی که شما با یک شرکت طراحی سایت وارد مذاکره می شوید، آنها باید درکنار شما باشند و تلاش کنند تا شما را مجاب کنند که چه کاری انجام می دهند و چگونه این کار را انجام داده اند و از همه مهم تر چرا این کار را انجام می دهند.

پشتیبانی : ارائه پشتیبانی موثر و خدمات پس از فروش مطلوب برای صاحب یک وبسایت باید از نان شب هم واجب تر باشد. اگر با شرکتی طرف باشید که پشتیبانی ضعیفی ارائه دهد؛ اضافه کردن ویژگی های بیشتر به سایت، بروز یک مشکل یا هر تغییری در ساختار که نیاز به ارائه پشتیبانی داشته باشد، سبب ایجاد سردرگمی بسیار و نارضایتی شما میشود. به همین سبب یکی از مشخصه های برترین شرکت های طراحی سایت، ارائه پشتیبانی قوی و بلند مدت است.