شرکت طراحی سایت و سئو فراز وب

۳ مطلب در فروردين ۱۴۰۰ ثبت شده است

با رپورتاژ آگهی از رقبا سبقت بگیرید

در واقع رپورتاژ خبری نوعی تبلیغات همسان است که به صورت یک گزارش یا رپورتاژ خبری نوشته می‌شود و البته باید از نظر تبلیغاتی یک فرد متخصص و خبره روی آن کار کند.
شما در رپورتاژ آگهی مخاطبان‌تان را در یک مسیر مشخص همراهی می‌کنید تا به سمتی که می‌خواهید هدایت شوند و اتفاقی که می‌خواهید رقم بخورد.
با خرید رپورتاژ آگهی از سایت های معتبر در واقع از آنها اعتبار قرض می گیرید! چون یکی از ملاک های رتبه بندی گوگل تعداد بک لینک هایی است که از سایت های دیگر دریافت می کنید. آن هم بک لینک های غیر تبلیغی، معتبر و دائمی! در واقع وقتی یک صفحه ی غیرتبلیغی مثل خبرگزاری کاربران خود را به وبسایت شما ارجاع دهد، گوگل مطمئن می شود که شما حرفی برای گفتن دارید!
 
به همین دلیل صفحه ی شما را در فهرست سایت های تراز اولش قرار می دهد! از طرفی رپورتاژ آگهی دائمی میباشد که تاریخ انقضا ندارد. آن ها از زمان انتشار تا همیشه کاربران جدیدی را به سایت شما دعوت می کنند! بنابراین رپورتاژ های خبری با کمترین هزینه، سئوی سایتتان را بهبود می بخشد، ترافیک سایت را افزایش می دهد و در نهایت فروش و درآمدتان را از این رو به آن رو می کند!
گوگل دقیقا از همین روش برای سنجش میزان اعتبار سایت های مختلف استفاده می کند.یکی از ویژگی های منحصر به فرد رپورتاژ آگهی که شما را حیرت زده خواهد کرد، آن است که رپورتاژ آگهی همانند دیگر روش های تبلیغ، موقت نیست. همان طور که می دانید درج هر محتوا تبلیغاتی در هر رسانه از صدا و سیما تا بیلبوردها تنها محدود به زمان مشخص است.
در حالی که رپورتاژ آگهی برای همیشه در سایت درج کننده آن باقی می ماند. اگر شما از یک محتوای مناسب با رعایت اصول سئو استفاده کرده باشید، هر زمان افراد کلمه کلیدی مورد نظر را جست و جو کنند، از طریق سایت درج کننده رپورتاژ می توانند وارد سایت شما شوند.
 
۳۱ فروردين ۰۰ ، ۱۲:۰۹ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰

تبلیغات گوگل

تبلیغ گوگل را به روش های متفاوتی میتوان انجام داد . یک روش ادوردز گوگل Google Adwords است و راه دیگر سئو سایت را ارتقاء دادن می باشد .

سئو و بهینه سازی وب سایت بلندمدت و دائمی است حال آنکه در صورتی که بودجه ادوردز Adwords شما تمام شود نمایش تبلیغات در صفحه اول گوگل قطع خواهد شد .

زود بازده ترین روش خرید تبلیغات کلیکی گوگل می باشد. شما میتوانید با خرید تبلیغات کلیکی گوگل در کمتر از یک ساعت در صفحه اول لیست نتایج جستجوی گوگل ظاهر شوید و کسب و کارتان را به مشتریانی که به دنبال شما میگردند معرفی کنید .
تبلیغات از طریق گوگل

موثرترین نوع تبلیغات کلیکی تبلیغ گوگل می باشد. شما میتوانید با تبلیغات در گوگل در کمتر از یک ساعت در صفحه اول لیست نتایج جستجوی گوگل ظاهر شوید و کسب و کارتان را به مشتریانی که به دنبال شما میگردند معرفی کنید .

تبلیغات کلیکی گوگل ادوردز Google Adwords به این صورت می باشد که مبلغی در ازای نمایش و یا کلیک سایت شما برای عبارات کلیدی مورد نظر شما به گوگل پرداخت می گردد که این نتایج در گوگل با عبارت Ad مشخص می گردند.
تبلیغات سایت در صفحه اول گوگل

گوگل به عنوان پربازدید ترین موتور جستجو جهان یکی از بهترین سایت هایی می باشد که می توانید توسط آن تبلیغات وب سایت خود را انجام دهید که در این روش تبلیغات وب سایت شما برای کلمات جستجو شده و مربوط به زمینه فعالیت شما در نتایج جستجوی گوگل نمایش داده می شود. وب سایت شما به دو صورت در نتایج جستجوی گوگل نمایش داده می شود که روش اول به پرداخت هزینه می باشد به گوگل برای تبلیغ سایت در صفحه اول گول شما به گوگل هزینه پرداخت می نماید تا تبلیغ سایت در صفحه اول گوگل در نتیجه جستجوها نمایش داده شود این روش Adwords نامیده می شود.

در روش دوم سئو کار که به زبان عامیانه به آن تبلیغ کار گوگل هم گفته میشود بر روی وب سایت شما عملیات سئو و بهینه سازی وب سایت انجام می گردد تا وب سایت شما برای کلمات کلیدی مربوط به سایت شما صفحه اول گوگل باشد که گوگل وب سایت هایی را که در نتایج اصلی آن نمایش داده می شود به این عملیات سئو گفته می شود.

مشاهده کامل این مقاله اینجا کلیک کنید

منبع : https://farazeweb.ir/google-ads

 

۲۹ فروردين ۰۰ ، ۱۲:۳۷ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰

طراحی سایت فروشگاهی

طراحی سایت فروشگاهی به صورت حرفه ای نیازمند تیمی حرفه ای است که بتواند تمامی اصول در طراحی سایت را رعایت کرده و طراحی سایت فروشگاهی حرفه ای را به شما تحویل دهد. به همین جهت شما باید در انتخاب تیم طراحی وب سایت فروشگاهی خود نهایت دقت را به خرج دهید تا بتوانید بهترین و حرفه ای ترین طراحی سایت فروشگاه آنلاین را تجربه کنید.

با افزایش وب سایت های فروشگاهی و همچنین افزایش تمایل مشتریان به این سبک سفارش، وب سایت فروشگاهی و تاثیر آن در فروش محصولات و شناخته شدن برند، انکار ناپذیر می باشد. طراحی سایت فروشگاه اینترنتی باید به نحوی باشد که حس اعتماد و امنیت در خرید را به کاربر القا نموده و او را تبدیل به مشتری دائمی نماید.

نحوه ی برخورد با مشتریان به خصوص در اولین مراجعه، تاثیر بسیار زیادی در جذب آنها خواهد داشت. این امر در فروشگاه آنلاین هم صدق می کند. طراحی وب سایت باید بر اساس عناصر بصری مناسب، اصول روان شناسی خرید، استراتژی فروش مناسب انجام شود. چنین طراحی سایت حرفه ای نمی تواند تاثیر مثبتی در جهت جذب مشتریان فروشگاه آنلاین شما خواهد داشت.

شرکت ها به جهت ساخت سایت فروشگاهی معمولا به شما دو پیشنهاد استفاده از قالب های آماده یا سفارش قالب اختصاصی را می دهند. توجه داشته باشید که استفاده از قالب های آماده در طراحی وب سایت فروشگاهی به معنای عدم امکان شخصی سازی نیست بلکه قالب های آماده بر اساس ماهیت کسب و کار شما باید تغییراتی داشته باشند.
اما استفاده از خدمات طراحی قالب اختصاصی در ایجاد وب سایت فروشگاهی نیازمند هزینه بیشتر و تیم حرفه ای تر خواهد بود. قالب اختصاصی در ایجاد وب سایت فروشگاهی بر اساس نیاز شما طراحی می شود. در واقع اگر که کسب و کار شما، منحصر به فرد بوده و قالب های آماده به کار شما نمی آیند یا می خواهید در کسب و کار خود خاص و ویژه جلوه کنید می توانید از قالب های اختصاصی به جهت ایجاد وب سایت فروشگاهی بهره مند شوید.

منبع : https://farazeweb.ir/webdesign-shop

مشاهده کامل این مطلب را از دست ندهید

۲۹ فروردين ۰۰ ، ۱۲:۳۱ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰