اگر برای پروژه طراحی سایت خود به چند شرکت طراحی سایت در کرج مراجعه کنید با دامنه ی گسترده ای از قیمت ها و تعرفه طراحی سایت مواجه می شوید. به همین دلیل انتخاب بهترین شرکت طراحی سایت کمی دشوار است و برای شروع پروژه به جای این که از شرکت مورد نظر بپرسید قیمت طراحی سایت چقدر است بهتر است از خودتان بپرسید چه انتظاراتی از بودجه خود دارید.

با توجه به بودجه تان چه خواسته هایی از طراحی وب سایت دارید. اگر بخواهیم محدوده قیمت برای طراحی سایت در نظر بگیریم باید گفت تعرفه طراحی سایت از رایگان شروع می شود و تا چندین میلیون نیز می رسد و تمام این ها بستگی به اعتبار و کیفیت شرکت طراحی سایت و علاوه بر آن خواسته های کارفرما از وب سایت بستگی دارد. بنابراین بهترین راه حل این است که به جای تمرکز روی قیمت طراحی سایت در کرج روی هدف و بودجه خود متمرکز شوید.

عموامل تاثیر گذار بر قیمت طراحی سایت

سرعت : عوامل متعددی هستند که موجب می‌شوند سرعت بارگذاری وب سایت شما به صورت چشم‌گیری افزایش پیدا کند که بخشی از آن‌ها شامل دستوراتی هستند که برنامه‌نویسان به صورت کدنویسی از ابتدای طراحی وب سایت شما آن‌ها را اعمال می‌کنند و برخی دیگر نیز شامل استفاده از عکس‌ها و گرافیک‌های باکیفیت اما کم‌حجم می‌باشند که سرعت وب سایت شما را کند نخواهند کرد. توجه داشته باشید که کند بودن سرعت وب سایت شما موجب می‌شود تمامی کاربران و بازدیدکنندگان وب سایت خود را از دست بدهید و از نظر سئو افت بسزایی پیدا کنید.

محتوی و مدیریت : شرکتی که طراحی وب سایت شما را برعهده دارد پس از اتمام طراحی آن، محتواگذاری و مدیریت آن را برعهده می‌گیرد و براساس خدماتی که ارائه می‌دهد ماهیانه یا سالیانه هزینه‌ای را از شما دریافت می‌کند.

پنل مدیریتی : یکی از مهم‌ترین امکانات اختصاصی که بسیاری از مشتریان طراحی سایت از شرکت‌های برنامه‌نویسی درخواست می‌کنند تا از آن در وب سایت‌ آن‌ها استفاده کنند، پنل مدیریتی قدرتمند است. درواقع پنل مدیریتی قدرتمند وب سایت شما را به یک وب سایت کاملا حرفه‌ای تبدیل می‌کند چراکه موجب می‌شود به امکانات و آپشن‌های ویژه‌ای برای مدیریت هر چه بهتر وب سایت خود دسترسی داشته باشید.

واکنش گرا : واکنش گرایی وبسایت به معنای نمایش صحیح و مناسب وب سایت در دستگاه های مختلف (موبایل، تبلت و..) می باشد. واکنشگرا بودن وبسایت از اهمیت بالایی برخوردار است به جهت آنکه علاوه بر رقم زدن تجربه کاربری مناسب با توجه به الگوریتم های گوگل تاثیر بسیار زیادی نیز بر سئو وبسایت شما دارد. هرچند این قابلیت تاثیر قابل توجهی بر زمان و هزینه پروژه شما خواهد داشت.

چند زبانه بودن : برای اینکه سایتتون قابلیت نمایش در زبان های دیگر را هم داشته باشد باید تغییراتی کلی، در طراحی آن ایجاد شود که به ازای اضافه شدن هر زبان، درصدی از هزینه کل پروژه به قیمت نهایی اضافه خواهد شد.

منبع : https://farazeweb.ir