تبلیغ گوگل را به روش های متفاوتی میتوان انجام داد . یک روش ادوردز گوگل Google Adwords است و راه دیگر سئو سایت را ارتقاء دادن می باشد .

سئو و بهینه سازی وب سایت بلندمدت و دائمی است حال آنکه در صورتی که بودجه ادوردز Adwords شما تمام شود نمایش تبلیغات در صفحه اول گوگل قطع خواهد شد .

زود بازده ترین روش خرید تبلیغات کلیکی گوگل می باشد. شما میتوانید با خرید تبلیغات کلیکی گوگل در کمتر از یک ساعت در صفحه اول لیست نتایج جستجوی گوگل ظاهر شوید و کسب و کارتان را به مشتریانی که به دنبال شما میگردند معرفی کنید .
تبلیغات از طریق گوگل

موثرترین نوع تبلیغات کلیکی تبلیغ گوگل می باشد. شما میتوانید با تبلیغات در گوگل در کمتر از یک ساعت در صفحه اول لیست نتایج جستجوی گوگل ظاهر شوید و کسب و کارتان را به مشتریانی که به دنبال شما میگردند معرفی کنید .

تبلیغات کلیکی گوگل ادوردز Google Adwords به این صورت می باشد که مبلغی در ازای نمایش و یا کلیک سایت شما برای عبارات کلیدی مورد نظر شما به گوگل پرداخت می گردد که این نتایج در گوگل با عبارت Ad مشخص می گردند.
تبلیغات سایت در صفحه اول گوگل

گوگل به عنوان پربازدید ترین موتور جستجو جهان یکی از بهترین سایت هایی می باشد که می توانید توسط آن تبلیغات وب سایت خود را انجام دهید که در این روش تبلیغات وب سایت شما برای کلمات جستجو شده و مربوط به زمینه فعالیت شما در نتایج جستجوی گوگل نمایش داده می شود. وب سایت شما به دو صورت در نتایج جستجوی گوگل نمایش داده می شود که روش اول به پرداخت هزینه می باشد به گوگل برای تبلیغ سایت در صفحه اول گول شما به گوگل هزینه پرداخت می نماید تا تبلیغ سایت در صفحه اول گوگل در نتیجه جستجوها نمایش داده شود این روش Adwords نامیده می شود.

در روش دوم سئو کار که به زبان عامیانه به آن تبلیغ کار گوگل هم گفته میشود بر روی وب سایت شما عملیات سئو و بهینه سازی وب سایت انجام می گردد تا وب سایت شما برای کلمات کلیدی مربوط به سایت شما صفحه اول گوگل باشد که گوگل وب سایت هایی را که در نتایج اصلی آن نمایش داده می شود به این عملیات سئو گفته می شود.

مشاهده کامل این مقاله اینجا کلیک کنید

منبع : https://farazeweb.ir/google-ads